Lämna gärna några ord och tankar.
Trädgårdsvänner kan man inte få för många av.
Det finns alltid något att lära, av varann.

tisdag 9 april 2013

Titta vad jag hittade!

Vårsolen lyser gott på min soltörstiga trädgård.

Blev jätteglad när jag hittade mina Snöklockor i full blom.


Nu kommer visst alla på en gång...
och dessvärre hittade jag även denna lilla fuling.


I ren överlevnadsreflex... så finns den inte längre på vår jord.
Det blev en kort vår för just den.

Hoppas alla har lika gött väder
som jag har.
För det är ALLA värda NU.

Vårsolskram / Therése

3 kommentarer:

  1. Nydelige snøklokker og så glad en blir av disse vårblomstene.
    Billene kan vi greie oss uten, de er pene å se på men er en ulv i fåreklær,,splæs,,
    God kveld fra Marit.

    SvaraRadera
  2. AAAA! Är de där röda vakna så här års? Redan? Måste genast strutta ut på aggressiv trädgårdsrunda. Eller, jag tar det i helgen förresten.
    Men klockorna var ljuvliga!

    SvaraRadera
  3. Oj, liljebaggar allaredan? Tur du lyckades göra livet kort för den lille gynnaren....så glad man blir över minsta lilla tecken, jag fick syn på en av mina snöklockor i helgen, längtar efter fler!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar