Lämna gärna några ord och tankar.
Trädgårdsvänner kan man inte få för många av.
Det finns alltid något att lära, av varann.

torsdag 23 augusti 2012

Dom försöker iallafall

Nu efter mitt sjukhusbesök vill jag visa lite bilder från den omgivningen.

Från mitt fönster, hade ju egen svit....


Dom har även gjort så gott dom kan med en terassbalkong för de inlagda.
Förutom de sedvanliga sommarblommorna så hade de smultron, tomater och lavendel.


Terassen var ett populärt ställe för de som var på bättringsvägen och jag hörde att de flesta kom in på trädgårdsprat med varandra.

Inomhus var det sämre med blommor men även där hade någon pyntat...


Men nu är jag hemma och tänker bara
ägna mig åt att njuta
av min egen älskade täppa!

Sommarkrammar / Therése

1 kommentar:

  1. Oj, det låter inte roligt :( Stackare, men skönt att du är bättre! Så fint det var ordnat på sjukhuset ändå :) Kul att se och tag hand om dig. / Carolin

    SvaraRadera

Tack för din kommentar