Lämna gärna några ord och tankar.
Trädgårdsvänner kan man inte få för många av.
Det finns alltid något att lära, av varann.

måndag 18 mars 2013

Nya följare

Oj! Vad många som ville ansluta sig till min lilla demostration, som mina växter i trädgården startade upp.  Det är jätteskojigt att få nya trädgårdsvänner och jag önskar Er varmt välkomna :-)

Magnoliakvist till Er Alla "Butterflies"

Anna-Karin "Landet Krokus"
Jennie "Odling på Resarö"
Bettina "Bettinas Blad"
"Törnrosas Trädgård" (extra kram för den fina välkomstrosen)
Berit "My rented garden"
Gunsan "Trädgårdsdrömmar"

Att starta upp min blogg  var det bästa jag gjort på länge.
Så mycket värme och glädje den ger. 
Den väcker även nyfikenhet och ger en kunskap man saknar.

Älskar Er Alla där ute i Blogglandia!

Stor kram / Therése

4 kommentarer:

  1. att blogga är jätte roligt
    och vad kul ditt inlägg om demostration är
    håller med om att Kung Bore borde släppa fram gumman Tö nu
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  2. Vad härligt! Man behöver saker att bli glad av, och trädgårdsmänniskor tycker jag är en sällsynt trevlig sort. :-)

    SvaraRadera
  3. Hei.
    Så vaker den er, og nesten magisk når den blomstrer på bar kvist.
    Hils Elwira og Wilma med en klem fra meg.
    God mandag til deg.

    SvaraRadera
  4. Vilken supersöt demonstration! Blev alldeles glad när jag såg den! Och tack för erbjudandet om strutbräken. Försökte svara samma dag som du skrev, men befann mig i Mexiko med en uppkoppling som bara blev sämre och sämre tills jag inte alls kom ut på nätet. Men nu är jag hemma hos bredbandet igen ;)

    Kram och solsken
    //Linda

    SvaraRadera

Tack för din kommentar