Lämna gärna några ord och tankar.
Trädgårdsvänner kan man inte få för många av.
Det finns alltid något att lära, av varann.

måndag 27 maj 2013

SockerSött


Ibland hittar man så söta, små, saker som BARA måste med hem!

Denna helg var en sådan sockersöt stund i mitt liv ;-)

Hittade de små söta krukorna i min Ica-butik och fick lust att köpa två tagetes. Det hör inte till vanligheten, här hos mig.


Var på ett Fiaskojippo i min egen hemstad, Linköping "Live in Garden"...suck :/
Tyckte sååå synd om Hannu Sarenström som var konferencier. Han försökte verkligen hålla lite liv i skaran på ett 20-tal personer. Allt var så sorgset och eländigt så jag skäms för Trädgårdsföreningen och min Kommun.

Men åter till det sockersöta. Köpte dessa pyntpinnar för de gick inte att motstå.




Det var den dosen som behövdes för att bli återställd.

Hoppas alla har haft en fin helg.

Sockerkram / Therése

3 kommentarer:

  1. Kul med saker som till och med överraskar en själv. Och usch, stackars Hannu. Inte kul när det inte kommer speciellt många. Phu.

    SvaraRadera
  2. Pinigt det där, men sådant som händr....men du fick iallafall med dig rasande söta blompinnar hem:) Dt var ju verkligen urgulliga!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar