Lämna gärna några ord och tankar.
Trädgårdsvänner kan man inte få för många av.
Det finns alltid något att lära, av varann.

måndag 1 juli 2013

Djungelkoll

Här inne i mitt djungelhus frodas det, vill jag lova.

Nu börjar även de blommande växterna ge sig till känna. Fast vänta lite nu...-Så där skulle du ju inte se ut??...


...utan så här!
Fast jag tycker faktiskt min modell var häftigare ;-)


Och kolla in denna skönhet!
Tänk när de båda plantorna står i full blom..Mmmmm...




Men vad är detta?? Har jag blivit färgblind?
Den skulle ju va chockrosa..hihi..


Vissligen väldigt vacker men nu blir det ju inte den häftiga kombo som jag målat upp. Jaja! Man kan inte få det jämt som man vill men ibland kunde det vara lite trevligt.

Djungelkram / Therése



2 kommentarer:

Tack för din kommentar