Lämna gärna några ord och tankar.
Trädgårdsvänner kan man inte få för många av.
Det finns alltid något att lära, av varann.

tisdag 9 juli 2013

Behagliga dagar


Vilka underbara sommardagar det varit.
Har bara njutit och luktat på mina blommor.
Plockat härliga solvarma smultron och givetvis måste de träs upp på ett grässtrå.
 -Vad vore det för sommar utan smultron på strå?
 


Vem vill missa att sniffa på en vildkaprifol?
Om jag vore en fjäril skulle jag gärna smaka på denna söta blomma...
 

Min Prärielök blir större och större och jag ÄLSKAR den.
 
 
Och här...en egensådd stjärnöga som belönar hela mig med sitt inre ...
-Vilken flört...suck...jag smälter.
 


Avslutar denna sköna måndagskväll med att binda en krans.
 
Vill minnas denna underbara
sommarnjutning.
Tänk att så små saker
kan göra en så lycklig :-)

Sommarkram / Therése




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar