Lämna gärna några ord och tankar.
Trädgårdsvänner kan man inte få för många av.
Det finns alltid något att lära, av varann.

fredag 8 november 2013

Inbäddad



är precis det jag har varit.
Allt intresse för trädgården bara somnade in ikapp med höstmörkret.
Har inte haft någon som helst lust för min egen blogg.
Inget att berätta och varit lika torr som en frökapsel.


Men NU börjar jag sakta men säkert att komma i form igen och
 -Titta här! Vad jag hittade idag :-)


Har även hittat en annan helkul sak i min täppa men det berättar jag först i nästa inlägg. Vilket förhoppningsvis kommer redan imorgon.

Stor Kram / Therése


2 kommentarer:

  1. Trädgårdssuget går i vågor. Här har det också varit "ebb" :) Det är bara till att låta det vara så. Man behöver vila ibland. Nu sitter jag mest och läser tidningar o böcker som handlar om trädgård. Är inte alls sugen på att vara ute.

    SvaraRadera
  2. Jeg kjenner meg litt igjen, men sånn blir det vel når hagen visner og dagene blir kortere.
    Så fine bilder av siste rest av sommer i hagen din.

    Ha en fin ny uke, klem fra Marit.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar