Lämna gärna några ord och tankar.
Trädgårdsvänner kan man inte få för många av.
Det finns alltid något att lära, av varann.

tisdag 17 juli 2012

Äntligen målardag

En hel dag med sol! Det är man minsann inte bortskämd med, på senaste tiden.
Så nu åkte färgburk och pensel fram, trots lite hotande åskmoln.
Detta staket lär ta hela sommaren med mitt "pillande" påpeka min gubbe och tog över.

Jag är absolut ingen målare och alldeles för snål med färg på penseln ;-)


och pensel var precis vad min hund, Elwira, försökte vara...med ganska bra resultat...Det gick åt både sax och skurborste...
Synd att jag inte tänkte på att ta ett kort!

Kvällsrundan bjöd på denna underbara ögonfröjd


En Rölleka har smugit sig in i Lavendels famn...

...En liten smygpuss bakom husknuten...

Solkramar / Therése

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar