Lämna gärna några ord och tankar.
Trädgårdsvänner kan man inte få för många av.
Det finns alltid något att lära, av varann.

onsdag 4 juli 2012

Easy Love

Denna underbara sommardag har jag tillbringat med min väninna, som lika glatt lägger sina pengar på vackra blommor...fnitter...Lika barn, leka bäst!
Vi var så länge på Blomsterlandet så vi började undra när vakterna skulle komma, för att slänga ut oss.
Allt blev synat, fotat och diskuterat mellan förtjusande rop...
-Åh! Kom och titta här då...
-Vad tror du om den här, utanför trappan?...
-Kom och lukta!...Alla dessa tillrop ekade mellan hyllorna och vi snurrade runt som småbarn på julafton.
Men jag tror att personalen förlät oss när vi kom till kassan ;-)

Jag köpte en helt underskön ros Easy Elegance "Sunrise Sunset"


Det ska bli spännande att se om den är SÅ enkel och tålig som det skrivits om. Givetvis blev det lite andra växter och vackra saker men det ska jag bespara Er för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar