Lämna gärna några ord och tankar.
Trädgårdsvänner kan man inte få för många av.
Det finns alltid något att lära, av varann.

tisdag 10 juli 2012

Passion

kan vara mycket och av olika slag.....

För mig är det att få göra en fin bukett av rosor...


Hitta en fin pionvallmo, som kommit och slagit sig ner, i just min täppa...


att hitta en artikel om trädgårdsjournalisten, Gunnel Carlsons nya bok...


lite kul, angående titeln på boken,
"Min gröna passion"...
och min blogg,
"Grön skön passion" ;-)

Solkramar / Therése

1 kommentar:

  1. Hej Therese!
    Om du vill prova att så den smalbladiga irisen jag hade bild på för några dagar sen kan jag skicka frön senare, när dom mognat? Det är inte Snow Queen, den har vi också och den blommar nästan aldrig här. Du kanske lyckas bättre med den, men vill du ha frön kan du mejla din adress till mejladressen som finns på min blogg.
    Hälsningar Ulrika

    SvaraRadera

Tack för din kommentar